مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 بهمن 1397 ساعت 08:502019-02-15سياسي

گزیده اخبار حقوقی در هفته ای که سپری شد


موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده محکومان، پایان مرخصی بقایی، اظهارنظر مسئولان قضایی در راهپیمایی 22 بهمن و .

گزیده اخبار حقوقی و قضایی هفته گذشته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گزیده اخبار حقوقی هفته گذشته به شرح زیر است: موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده محکومان یکی از مهمترین اخبار هفته گذشته مربوط به موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات گسترده محکومان بود.

به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک فجر و 22 بهمن جمع زیادی از محکومان دادگاه های عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و سازمان تعزیرات حکومتی که تا تاریخ 22 بهمن 1397 محکومیت آنان قطعیت یافته و واجد شرایط استفاده از عفو یا تخفیف مجازات تشخیص داده شده اند، با موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی مشمول عفو و تخفیف مجازات قرار گرفته و از رأفت اسلامی بهره مند شدند.

3700 زندانی در روز اول اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان آزاد شدند اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها در روز چهارشنبه - 24 بهمن ماه - به ایسنا گفت که تا روز 23 بهمن ماه یعنی اولین روز اجرای بخشنامه عفو گسترده زندانیان که به مراجع قضایی سراسر کشور ابلاغ شده، تعداد 5 هزار نفر از زندانیان مشمول بخشنامه شدند که از این تعداد 3700 نفر آزاد و تعداد 1300 نفر مشمول تخفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده اخبار حقوقی در هفته ای که سپری شد

گزیده اخبار حقوقی در هفته ای که سپری شد