مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 بهمن 1397 ساعت 15:102019-02-14سياسي

بهره برداری از 2 پروژه عمرانی در زمینه توسعه زیرساختی دانشگاه صنعتی قوچان


رییس دانشگاه صنعتی قوچان این دانشگاه را جزو 90 دانشگاه مستقل ایران توصیف کرد و گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی، فرصت تحصیل برای همه اقشار جامعه فراهم شده که البته توجه به امر کیفیت در آموزش عالی ضروری است.

- همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛ بهره برداری از 2 پروژه عمرانی در زمینه توسعه زیرساختی دانشگاه صنعتی قوچان رییس دانشگاه صنعتی قوچان این دانشگاه را جزو 90 دانشگاه مستقل ایران توصیف کرد و گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی، فرصت تحصیل برای همه اقشار جامعه فراهم شده که البته توجه به امر کیفیت در آموزش عالی ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اصغر بهشتی در آیین بهره برداری از دو پروژه زیرساختی عمرانی این دانشگاه در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه آموزش عالی به 18 برابر شدن سهم ایران در تولید علم جهان اشاره کرد و گفت: امروز ایران جزو 12 کشور دارای چرخه کامل فناوری فضایی است و رتبه 4 نانو در سطح جهان را به خود اختصاص داده است.

وی رشد بی رویه مراکز آموزش عالی و عدم توجه به کیفیت در برخی مؤسسات و مراکز آموزش عالی در سالیان گذشته را یکی از آسیب های جدی در این حوزه دانست و افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی، فرصت تحصیل برای همه اقشار جامعه فراهم شده که البته توجه به امر کیفیت در آموزش عالی ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 2 پروژه عمرانی در زمینه توسعه زیرساختی دانشگاه صنعتی قوچان

بهره برداری از 2 پروژه عمرانی در زمینه توسعه زیرساختی دانشگاه صنعتی قوچان