مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 14:452019-02-13فرهنگي

شیراز؛ میزبان بزرگان موسیقی ایران


همزمان با سی و پنجمین جشنواره موسیقی ایران، استان فارس و شهر شیراز نیز در قالب پانزدهمین جشنواره، میزبان بزرگان عرصه موسیقی کشور خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس که از روز بیست و پنجم بهمن آغاز به کار خواهد کرد، با حضور رافائل میناسکانیان، ماریو تقدسی، همایون نصیری، علی اصغر عربشاهی، میلاد درخشانی و فرزین طهرانیان خواهد بود.

در پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس در بخش سنتی علاوه بر حسام الدین سراج، گروه های ماذون قشقایی و نی نوازان فارس نیز حضور و اجرا خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوره از جشنواره فجر فارس همانند دهمین جشنواره گروه نوازی این استان، عرصه برای گروه های موسقی کودک، نظیر کودک نوآهنگ شهر زرقان، گروه کودک قیر و کارزین و … نیز خواهیم بود.

علاوه بر این، گروه کوبه ای لیدوما، هنرستان نوآوران، رخ داد و رهاب و گروه ارکستر کلاسیک مهرگان، در تالارهای احسان و حافظ و هنر شهرآفتاب، اجرای برنامه خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی 10 روز برگزاری جشنواره موسیقی فجر هنرمندان موسیقی پاپ، نظیر رضا یزدانی، مازیار فلاحی، حمید حامی، بهنام بانی، سینا سرلک و مهدی یغمایی به همراه گروه های رستاک حلاج و رستاک به اجرای برنامه می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز؛ میزبان بزرگان موسیقی ایران

شیراز؛ میزبان بزرگان موسیقی ایران