مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 بهمن 1397 ساعت 14:362019-02-13اقتصادي

خودروسازان 80 درصد تولیدات خود را به تعهدات قبلی اختصاص دهند


عباس تابش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اساس تدابیر اندیشیده شده در خصوص بازار خوردو عرضه کنندگان خودرو باید تمام خودروهای پیش فروش شده را با قیمت مقطوع به دست متقاضی رسانده و تعهد خود را در این خصوص ایفا کنند؛ در این راستا نیز سازمان حمایت ناظران خود را در حوزه تولیدکنندگان و عرضه کنندگان مستقر کرده است.

وی افزود: تولیدکنندگان خودرو موظف هستند تا 80 درصد تولیدات خود را به تعهدات قبلی خود اختصاص داده و 20 درصد دیگر را نیز برای فروش فوری تخصیص دهند که البته در برخی تولیدکنندگان این سیستم را به نسبت 10 به 90 انجام می دهیم.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان عنوان کرد: درحال حاضر میزان تولیدات خودرو در دو شرکت ایران خودرو و سایپا به 1500 تا 1600 خودرو رسیده که این امر نشان از رونق تولید در این حوزه دارد.

وی ادامه داد: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار قیمت پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی و اتحادیه تولیدکنندگان مرغ کشور مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت قیمت مرغ 11 هزار و 500 تومان مصوب شد لذا تمام تولیدکنندگان موظف به عرضه مرغ با این قیمت به بازار هستند.

تابش گفت: مبنای این قیمت گذاری نیز بر اساس جوجه یک روزه 2 هزار و 400 تومانی و نهاده های 4 هزار و 200 تومانی است و در این راستا نیز وزارت جهاد کشاورزی باید نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازان 80 درصد تولیدات خود را به تعهدات قبلی اختصاص دهند

خودروسازان 80 درصد تولیدات خود را به تعهدات قبلی اختصاص دهند