مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 بهمن 1397 ساعت 14:102019-02-12فرهنگي

حرف های تهیه کننده فیلم آبیار؛ از اکران تا حواشی


تهیه کننده فیلم «شبی که ماه کامل شد» با اعلام این که برای اکران نوروزی تلاش می کند، درباره پس گرفتن یکی از جوایز این فیلم که گفته شد در مراسم پایانی جشنواره اشتباه اعلام شده اظهارنظر کرد.

- تهیه کننده فیلم شبی که ماه کامل شد با اعلام این که برای اکران نوروزی تلاش می کند، درباره پس گرفتن یکی از جوایز این فیلم که گفته شد در مراسم پایانی جشنواره اشتباه اعلام شده اظهارنظر کرد.

محمدحسین قاسمی در گفت وگو با ایسنا، درباره موفقیت فیلم شبی که ماه کامل شد و پیش بینی اش از کسب بیشترین سیمرغ های جشنواره بیان کرد: اصولاً کار هنری را نمی شود پیش بینی کرد و سینما هم مستثنا نیست، اما تنها چیزی که از آن اطمینان داشتیم این بود که گروه فیلم شبی که ماه کامل شد تمام تلاش خود را برای این فیلم انجام می دهد تا به مخاطب احترام بگذارد و اثری ساخته شود که درخور نگاه مخاطب و پرده نقره ای سینما باشد.

بنابراین از این حیث مطمئن بودم تمام تلاش مان را انجام می دهیم ولی درباره اینکه چه اتفاقی رخ می دهد امیدمان به خدا بود؛ هرچند در شروع جشنواره و بر اساس استقبال گرم مردم و منتقدان و اهالی رسانه می شد پیش بینی کرد که اتفاقات خوشی رقم خواهد خورد.

او گفت: نرگس آبیار در این فیلم نگاهی انسانی داشت و عشق را در مقابل یک تفکر نشان داد؛ عشقی که همیشه ناجی بوده اما متأسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های تهیه کننده فیلم آبیار؛ از اکران تا حواشی

حرف های تهیه کننده فیلم آبیار؛ از اکران تا حواشی