مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 بهمن 1397 ساعت 11:052019-02-12پزشكي

استراتژی چهارگانه دبیرخانه کمیسیون انجمن های علمی گروه علوم پزشکی اعلام شد


دبیر کمیسیون انجمن های علمی گروه علوم پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به سیاستهای کمیسیون انجمن های علمی گروه پزشکی مبنی بر عدم افزایش بی رویه تعداد انجمن ها و متمرکز کردن انجمن های منشعب از یک رشته مادر، - اقدامات این دبیرخانه طی یک سال گذشته را برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدجلیل حسینی با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط این دبیرخانه طی یکسال گذشته اظهار کرد: ارتقا و سالم سازی روند انجمن های علمی ، استراتژی توانمندسازی کارشناسی انجمن های علمی ، بین المللی سازی واقعی انجمن ها و واگذاری امور به انجمن های علمی از برنامه های در دست اقدام دبیرخانه کمیسیون انجمن های پزشکی طی این مدت بوده است.

حسینی با اشاره به برگزاری دوره ای مجامع عمومی و فوق العاده انجمن ها افزود: اطلاعات به روز شده انجمن ها و اخبار دبیرخانه کمیسیون در سایت کمیسیون بارگذاری شده است که طی آن ارتباط نزدیک بین دبیر کمیسیون و رؤسای انجمن ها و کارشناسان دبیرخانه با منشی های انجمن ها برقرار شده است.

وی با اشاره به این که تا به حال 35 انجمن گروه پزشکی انتخابات خود را به صورت الکترونیک برگزار کرده اند، تصریح کرد: حدود 40 درصد انجمن ها برگزاری انتخابات الکترونیک را در مجامع فوق العاده خود به تصویب رسانده اند و این موضوع با همت و دقت هرچه تمام در بین انجمن های دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی چهارگانه دبیرخانه کمیسیون انجمن های علمی گروه علوم پزشکی اعلام شد

استراتژی چهارگانه دبیرخانه کمیسیون انجمن های علمی گروه علوم پزشکی اعلام شد