مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 بهمن 1397 ساعت 08:562019-02-10سياسي

بیانیه جبهه پایداری به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی


جبهه پایداری با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی از مردم ایران اسلامی دعوت کرد با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جبهه پایداری با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی از مردم ایران اسلامی دعوت کرد با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

  متن این بیانیه بدین شرح است:  بسم الله الرحمن الرحیم الذین انّ مکّناهم فی الارض أقاموا الصلاه و آتوا الزّکاه و أمروا بالمعروفِ و نهوا عنِ المنکرِ و للهِ عاقبه الأمور(الحج:41) اکنون که در آستانه چهل سالگی انقلاب مردمی ملت عزیز و سربلند ایران، و ورود به دهه پنجم عمر پر برکت این انقلاب قرار داریم، بررسی روندهای طی شده در 4 دهه گذشته، و توجه به مسیر پیش رو، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در 40 سال گذشته دستاوردهای فراوانی در عین وجود موانع و کارشکنی های متعدد داخلی و خارجی نصیب ملت ایران شد، همچنین ضعف هایی نیز وجود داشت که می بایست برای برطرف شدنشان و حرکت پرشتاب تر به سوی موفقیت ها، آن ها را به خوبی شناخت و با ارائه راه حل های دقیق و عالمانه به نقاط قوت تبدیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جبهه پایداری به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی

بیانیه جبهه پایداری به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی