مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 بهمن 1397 ساعت 20:112019-02-09بين الملل

با هماهنگی شخص «نتانیاهو»؛ هیأتی از کویت به فلسطین اشغالی سفر کرد


رسانه های رژیم صهیونیستی فاش کردند که یک هیأتی از کویت با موافقت دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به سرزمین های اشغالی سفر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هیأتی از کویت طی هفته گذشته وارد سرزمین های اشغالی فلسطین شده و برای چند روز در این کشور اقامت کرده است.

مرکز رادیویی رژیم صهیونیستی (کان) تأیید کرد که هیأت مذکور با موافقت بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته وارد فلسطین اشغالی شده و از اماکن دینی، تاریخی و فرهنگی این منطقه دیدن کرده است.

این رسانه صهیونیستی مدعی شد که هیأت کویتی متشکل از تجار کویت بوده و مستقیما از دفتر نتانیاهو ویزای ورود به سرزمین های اشغالی را دریافت کرده است.

بر اساس این گزارش، هیأت مذکور از مرکز فرقه بهاییان موسوم به بیت العدل در شهر حیفا ، مسجد الأحمدین ، مسجد الأقصی در شهر قدس، دانشگاه حیفا و موزه هولوکاست در شهر قدس دیدن کرده است.

دولت کویت رسما  با رژیم صهیونیستی روابط سیاسی ندارد.

خالد الجارالله معاون وزیر خارجه کویت بعد از سفر نتانیاهو به عمان گفت که کشورش آخرین کشوری خواهد بود که اسراییل را به رسمیت خواهد شناخت.

با این حال، طی یک ماه گذشته چند تن از روزنامه نگاران و نویسندگان کویتی علنا خواستار عادی سازی روابط بین کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هماهنگی شخص «نتانیاهو»؛ هیأتی از کویت به فلسطین اشغالی سفر کرد

با هماهنگی شخص «نتانیاهو»؛ هیأتی از کویت به فلسطین اشغالی سفر کرد