مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 بهمن 1397 ساعت 17:152019-02-09حوادث

پیامک حاوی یارانه شما قطع شده است جعلی است


پلیس فتای استان اصفهان نسبت به شناسایی و بررسی پیامک جعلی دریافت یارانه اقدام کرده است و شهروندان باید در این زمینه هوشیاری بیشتری داشته باشند و پرتکل های امنیتی را رعایت کنند.

- رییس پلیس فتای استان اصفهان گفت: پلیس فتای استان اصفهان نسبت به شناسایی و بررسی پیامک جعلی دریافت یارانه اقدام کرده است و شهروندان باید در این زمینه هوشیاری بیشتری داشته باشند و پرتکل های امنیتی را رعایت کنند.

سرهنگ مصطفی مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- در خصوص پیامک های جعلی ارسال شده به برخی از مخاطبان مبنی بر قطع یارانه های خود، اظهار کرد: طی یکی دو روز گذشته یکسری پیامکی برای شهروندان اصفهانی ارسال شده است که پیامک ها از طریق پنلی با هویت جعلی است و در آن پیامک اعلام شده که یارانه شما قطع شده است و برای پرداخت یارانه به لینک زیر مراجعه نمایید.

وی افزود: لینک معرفی شده حاوی یک وبسایت جعلی است که شما را به یک درگاه جعلی منتقل می کند و مبلغ 2,000 تومان از حساب فرد خارج می کند.

رییس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: در واقع در این کلاهبرداری هم پنل پیامکی، هم وبسایت و هم درگاه الکترونیکی پرداخت جعلی است و در استان اصفهان اقدامات اولیه در خصوص این موضوع انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامک حاوی یارانه شما قطع شده است جعلی است

پیامک حاوی یارانه شما قطع شده است جعلی است