مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 بهمن 1397 ساعت 16:002019-02-08ورزشي

ایران قهرمان جام تختی شد/ طلای تیموری با شکست نایب قهرمان جهان


سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با قهرمانی ایران در کرمانشاه به پایان رسید و تیم های آذربایجان و قرقیزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این رقابت ها که به میزبانی سالن امام خمینی شهر کرمانشاه برگزار شد، کشتی گیران 10 کشور ایران، آذربایجان، ترکیه، روسیه، ارمنستان، مجارستان، هلند، بلاروس، قرقیزستان و گرجستان به میدان رفتند.

در سه وزن اول رقابت ها کشتی گیران خارجی فینالیست شدند که زنگ خطری برای کشتی ایران در سبک وزن بود.

در فینال وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری کشتی گیر کرمانشاهی که حمایت پرشور همشهریانش را هم پشت سر خود داشت، موفق شد در یک نبرد تماشایی جبرییل حسن اف نایب قهرمان سال 2018 جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان را 6 بر 4 شکست دهد و ضمن کسب مدال طلا، ستاره جام تختی لقب گیرد.

پیروزی ارشک محبی مقابل محمد جواد ابراهیمی در فینال وزن 92 کیلوگرم دیگر مبارزه ای بود که تماشاگران کرمانشاهی را به وجد آورد ضمن اینکه یدالله محبی در سنگین وزن سومین کشتی گیر کرمانشاهی بود که قهرمان جام تختی شد.

یونس امامی در 70 کیلوگرم، بهمن تیموری در 79، کامران قاسمپور در 86، ارشک محبی در 92، علیرضا گودرزی در 97 و یدالله محبی در 125 کیلوگرم شش قهرمان ایرانی جام تختی بودند ضمن اینکه چهار مدال طلا نیز به کشتی گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران قهرمان جام تختی شد/ طلای تیموری با شکست نایب قهرمان جهان

ایران قهرمان جام تختی شد/ طلای تیموری با شکست نایب قهرمان جهان