مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 ساعت 21:562019-02-07سياسي

ایران در تولید پهپاد جزو 5 کشور اول دنیا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی عبداللهی شامگاه پنج شنبه در حاشیه مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و یادواره 130 شهید مهدی شهر به میزبانی مسجد جامع صاحب الزمان (عج) این شهر در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ایران در زمینه .

- معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران در زمینه تولید پهپاد جزو 5 کشور اول دنیا محسوب می شود، گفت: ایران در صنعت دفاعی به خودکفایی 80 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی عبداللهی شامگاه پنج شنبه در حاشیه مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و یادواره 130 شهید مهدی شهر به میزبانی مسجد جامع صاحب الزمان (عج) این شهر در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه ایران در زمینه پهپاد جزو پنج کشور اول دنیا محسوب می شود، ابراز داشت: تاکنون از طریق پهپادها و هواپیماهای بدون سرنشین ماموریت های بسیاری به سرانجام رسیده است.

وی از خودکفایی 80 درصدی کشور در حوزه دفاعی و نظامی خبر داد و افزود: علیرغم همه تحریم ها و تهدیدها توانستیم با به کارگیری دانش و علوم روز دنیا و بهره گیری از نیروهای بومی، نیازهای بخش دفاعی کشور را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در تولید پهپاد جزو 5 کشور اول دنیا است

ایران در تولید پهپاد جزو 5 کشور اول دنیا است