مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 بهمن 1397 ساعت 14:202019-02-07سياسي

سیستانی ها در مضیقه و تنگنا


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به مشکلات خشکسالی استان گفت: قهر طبیعت و بعضاً مدیریت های نادرست موجب ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موهبتی در برنامه زنده باد زندگی شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران افزود: سیستان و بلوچستان یکی از مهمترین استان ها و استراتژیک ترین نقطه کشور است که 3 درصد جمعیت و یازدهم و نیم درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار اظهار کرد: خدمات چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان سیستان و بلوچستان غیر قابل احصا و شمارش است اما واقعیت این است که مردم استان ما بیش از نیازهای اساسی و امکاناتی از قبیل راه، آب، بهداشت و غیره نیازمند احترام، محبت و اعتماد از سر اعتقاد هستند و این اعتماد است که موجب رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد.

وی ادامه داد: از زمانی که استان سیستان و بلوچستان شکل گرفت تنها شش شهرستان داشت و اکنون به بیش از 20 شهرستان رسیده که هر یک از این شهرستان ها ویژگی ها و برجستگی های منحصر به فرد و متفاوتی دارد: استان سیستان و بلوچستان دارای 48 شهر و نه هزار و 500 نقطه مکان آبادی می باشد و بیش از 51 درصد جمعیت آن روستانشین هستند.

وی اظهار کرد: سیستان روزی انبار غله کشور و تا قبل از خشکسالی های اخیر دریاچه هامون منبع سرشار تأمین پروتیین و ماهی مصرفی مردم استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستانی ها در مضیقه و تنگنا

سیستانی ها در مضیقه و تنگنا