مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 17:112019-02-06سياسي

فرماندار تویسرکان خبر داد اجرای 500 میلیارد تومان پروژه آب در تویسرکان


فرماندار تویسرکان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی قطعه چهارم چهارخطه تویسرکان به کنگاور گفت: 500 میلیارد تومان پروژه آب در تویسرکان در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، حبیب مومیوند بعد از ظهر امروز در مراسم یادگاران شاهد دبیرستان مریم با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا در جهان و منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار است اظهار کرد: استقلال از شعارهای کلیدی و مهم انقلاب بود که امروز محقق شده است.

وی با اشاره به تلاش رسانه های دشمنان در سالگرد 40 سالگی انقلاب برای ایجاد ناامیدی در جامعه و ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: همه بر این باوریم ایران اسلامی کارآمد و توانمند است و حضور مردم نقش آفرینی چشمگیری در این مهم داشته است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به قرار گرفتن ایران در بین 10 کشور برتر دنیا در تولید علم و پیشرفت در انرژی هسته ای و پزشکی افزود: امروز کشور ما در همه زمینه ها پیشرفتی چشمگیر و مثال زدنی دارد.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب در تویسرکان هیچ زیرساخت خاصی نبود گفت: اکنون از 440 کیلومتر راه در شهرستان 435 کیلومتر آسفالت شده، همچنین چهارخطه شدن مسیرهای تویسرکان به جوکار و تویسرکان به کنگاور در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تویسرکان خبر داد اجرای 500 میلیارد تومان پروژه آب در تویسرکان

فرماندار تویسرکان خبر داد اجرای 500 میلیارد تومان پروژه آب در تویسرکان