مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 بهمن 1397 ساعت 14:552019-02-06سياسي

تهدید غول 435 متری تهران


آنچه در این سال ها متولیان به موازات رشد احداث برج ها و پروژه های عظیم هیچگاه جدی نگرفته شده، موضوع تعمیر و نگهداری سازه ها در کشور است.

برج میلاد نمونه برجسته این معضل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون نوشت: 11 سال پیش که برج میلاد به عنوان ششمین برج بلند مخابراتی جهان افتتاح شد، پای شایعات و حواشی زیادی هم به میان آمد.

از هشدار به قرار گرفتن این برج بر روی سامانه گسل تا ادعای اخیر تجمع آب در پی این برج و ترک شیشه آسانسور! در اصل، کاربری این سازه با هدف رفع نیازهای مخابراتی و تلویزیونی تهران بود اما بعدها با ایجاد امکانات و فضاهای گردشگری، تجاری و فرهنگی، رستوران، موزه، واحدهای تجاری و نمایشگاهی و … به جاذبه گردشگری تبدیل شد و حالا بازدیدکنندگان زیادی دارد.

آنچه در این سال ها متولیان به موازات رشد احداث برج ها و پروژه های عظیم، سهل انگارانه از آن گذشته اند، موضوع تعمیر و نگهداری سازه ها در کشور است که هیچ گاه جدی گرفته نمی شود.

برج میلاد نمونه برجسته این معضل است! حال آنکه چشم بستن بر روی نگهداری ساختمان ها و تأسیسات می تواند به خسارت های گسترده اقتصادی و… منجر می شود.

سیدرضا میرصادقی، مجری پروژه برج میلاد با تأیید این موضوع، به خبرنگار قانون گفت: متأسفانه سال هاست بهره برداری و نگهداری از برج به شکل غیر تخصصی در حال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید غول 435 متری تهران

تهدید غول 435 متری تهران