مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 16:362019-02-05دانش

راه اندازی مدارس مهارتی، سرمایه گذاری برای ارتقای کیفیت در دانشگاه آزاد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبر گزاری دانشجو، سیدمحمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در مراسم افتتاح مدرسه عالی مهارتی حقوق، - سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: با توجه به اینکه توسعه کیفی در دستور کار دانشگاه آزاد قرار گرفته، راه اندازی مدارس مهارتی سرمایه گذاری برای ارتقای کیفیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبر گزاری دانشجو، سیدمحمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در مراسم افتتاح مدرسه عالی مهارتی حقوق، گفت: راه اندازی این مدرسه اولین تجربه در رشته حقوق در ایران بوده و بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دلیل موفقیت فارغ التحصیلان رشته های پزشکی در ورود به بازار کار، همزمان بودن آموزش و کارآموزی در حین تحصیل است، اظهار داشت: راه اندازی مدارس عالی مهارتی می تواند کمکی در این راستا و آموزش مهارت به دانشجویان برای آمادگی ورود به بازار کار باشد.

آقامیری افزود: دانشجویان در مدرسه عالی مهارتی حقوق می توانند یک پرونده را از ابتدا تا انتها در یک فضای شبیه سازی شده و در کنار قاضی، دادیار و.

به انجام برسانند و در این مدارس با مهارت های لازم آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مدارس مهارتی، سرمایه گذاری برای ارتقای کیفیت در دانشگاه آزاد است

راه اندازی مدارس مهارتی، سرمایه گذاری برای ارتقای کیفیت در دانشگاه آزاد است