مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 15:102019-02-05سياسي

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان تاکید کرد:


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان گفت: صرفاً نباید کپر را نماد فقر بدانیم زیرا بخشی متأثر وضعیت اقلیمی، فرهنگی و اجتماعی منطقه است! ضمن اینکه قبلاً ساماندهی 40 هزار کپرنشینی مطرح اما اجرایی شدن آن به محدودیت اعتبارات برمی گردد.

- نباید کپرنشینی را صرفاً نماد فقر بدانیم! رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان گفت: صرفاً نباید کپر را نماد فقر بدانیم زیرا بخشی متأثر وضعیت اقلیمی، فرهنگی و اجتماعی منطقه است! ضمن اینکه قبلاً ساماندهی 40 هزار کپرنشینی مطرح اما اجرایی شدن آن به محدودیت اعتبارات برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر رودری امروز 16 بهمن ماه در نشست خبری با گرامیداشت ایام دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با تصمیم اخیر هیئت دولت قرار شد 10 هزار واحد مسکونی برای جنوب استان و درصدی برای سایر مناطق ساخته شود که البته این بعد از بررسی های فرهنگی و تناسب اجتماعی و نوع کاربری ها صورت می گیرد.

رودری اظهار کرد: برای ساخت این واحدها در حال تدوین دستورالعمل از طریق مرکز کشور هستیم که در کنار آن باید موضوع توانمندسازی اقتصادی دنبال شود.

رییس سازمانه مدیریت و برنامه ریزی کرمان اظهار کرد: افزایش سهم مناطق و استان ها در نظام برنامه ریزی کشور و طرح مباحث منطقه ای و آمایش سرزمین را برای نخستین بار به شکل عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان تاکید کرد:

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان تاکید کرد: