مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 09:552019-02-05بين الملل

ساخت مسجد شیخ احمد الطیب و کلیسای پاپ فرانسیس در امارات کلید خورد


ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح امارات در پایان کنفرانس جهانی برادری انسانی سند ساخت مسجد الامام الطیب و کلیسای فرانسیس را امضا کرد.

- ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح امارات در پایان کنفرانس جهانی "برادری انسانی" سند ساخت مسجد الامام الطیب و کلیسای فرانسیس را امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح امارات بن زاید گفت: من، برادرم محمد بن راشد به همراه رهبر کاتولیک های جهان و شیخ الازهر سند ساخت کلیسای پاپ فرانسیس و مسجد شیخ احمد الطیب در ابوظبی را امضا کردیم تا برای تعالی ارزش های گذشت و تسامح، ارزش های اخلاقی و برادری انسانی دو مناره بر فراز آسمان امارات بلند شوند.

به نقل از خبرگزاری وام، احمد الطیب، شیخ الازهر و پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان سند برادری انسانی را امضا کردند که یک سند مهم در تاریخ روابط میان الازهر و واتیکان و نیز در تاریخ روابط میان اسلام و مسیحیت به شمار می رود.

سند برادری انسانی نتیجه همکاری مشترک و رایزنی مستمر طی بیش از یک و نیم سال میان شیخ الازهر و پاپ واتیکان است که شامل دیدگاه های آن دو درباره لزوم برقراری روابط میان پیروان ادیان و نیز جایگاه و نقشی است که ادیان باید در عصر کنونی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسجد شیخ احمد الطیب و کلیسای پاپ فرانسیس در امارات کلید خورد

ساخت مسجد شیخ احمد الطیب و کلیسای پاپ فرانسیس در امارات کلید خورد