مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 بهمن 1397 ساعت 07:202019-02-05سياسي

ساواکی های قم و تهران مرا خوب می شناسند


آیت الله گرامی از مراجع تقلید شیعه و از مبارزین سیاسی با اشاره به اینکه بیشتر اوقات در طول مبارزات همراه امام(ره) بوده است، عنوان کرد: یک روز در خودرو بودم، - آیت الله گرامی از مراجع تقلید شیعه و از مبارزین سیاسی با اشاره به اینکه بیشتر اوقات در طول مبارزات همراه امام(ره) بوده است، عنوان کرد: یک روز در خودرو بودم، یک خودروی ساواک من را تعقیب می کرد، شیشه را پایین کشیدم، مامور ساواک در مورد مشخصاتم سوال کرد، من که از دست ساواک خسته شده بودم صریح گفتم من محمد علی گرامی، فرزند عباس، شماره شناسنامه 11، متولد قم، ساکن قم، از مدرسین حوزه هستم و ساواکی های قم و تهران من را خوب می شناسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، آیت الله محمد علی گرامی از مبارزین سیاسی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ابتدا ضمن معرفی خود گفت: بنده متولد سال 1317 و از شاگردان امام خمینی(ره) و از مبارزین دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بودم.

آیت الله گرامی افزود: در طول عمر در رابطه با مبارزات خود دوبار تبعید و دو بار زندان و چندین بار به شدت شکنجه شدم، اما دست از انقلاب و مبارزه نکشیدم.

وی اظهار کرد: بخش زیادی از خاطرات زندگی ام، دوران تبعید، زندان و شکنجه ام، در کتابی از طرف مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است؛ مرکز اسناد انقلاب اسلامی مصاحبه مفصلی در جلسات متعدد در مورد زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساواکی های قم و تهران مرا خوب می شناسند

ساواکی های قم و تهران مرا خوب می شناسند