مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 11:402019-02-04ورزشي

افتتاح ورزشگاه فولاد صوری بود؟


در حالی باشگاه فولاد از ورزشگاه اختصاصی خود با حضور معاون اول رییس جمهور رونمایی کرد که در حال حاضر قصد ندارد از حریفان خود در این ورزشگاه میزبانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ورزشگاه اختصاصی و پیشرفته فولاد، 22 آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد تا با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر، بازی های خانگی این تیم در این ورزشگاه برگزار شود اما باشگاه فولاد هم چنان قصد دارد دیدارهایش را در غدیر برگزار کند.

سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه فولاد آره نا اعلام کرده بود که دیدار فولاد برابر پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر، بازی افتتاحیه ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد است.

اما بعداً اعلام شد که این باشگاه برای نیم فصل دوم نیز به دلیل آماده نبودن پارکینگ ورزشگاه قصد دارد نه تنها این بازی، بلکه دیگر دیدارهای خانگی خود را در ورزشگاه غدیر میزبانی کند.

سوال این است که چرا مسؤولان شرکت و باشگاه فولاد در حالی که هنوز پارکینگ های ورزشگاه اختصاصی شان آماده نشده بود، اصرار به افتتاح این ورزشگاه داشتند؟ این مسؤولان خوب می دانستند که جاده دسترسی به ورزشگاه، ترانزیتی است و روزانه صدها تریلی در این جاده تردد می کند و ممکن است به دلیل نبود پارکینگ، حادثه ساز نیز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ورزشگاه فولاد صوری بود؟

افتتاح ورزشگاه فولاد صوری بود؟