مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 10:352019-02-04سياسي

عماد افروغ: در کشور ما آزادی هم هست


«زمانی می گوییم «آزادی هست» اما زمانی می گوییم «آزادی هم هست» که اگر چه مطلوب مورد نظر ما مورد نخست است اما امروز در کشور ما مورد دوم عینیت دارد به این معنی که «آزادی هم هست».

- زمانی می گوییم آزادی هست اما زمانی می گوییم آزادی هم هست که اگر چه مطلوب مورد نظر ما مورد نخست است اما امروز در کشور ما مورد دوم عینیت دارد به این معنی که آزادی هم هست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: مارکسیست ها در ابراز عقیده آزاد هستند.

روزنامه های روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب با این تیتر به نقل از امام (ره) بود که آرمان آزادی بیان را یکی از اهداف اصلی جمهوری اسلامی اعلام کردند؛ تیتری که همچنان در صدر نقل قول های به جا مانده از روزهای ابتدایی انقلاب خودنمایی می کند.

شاید بتوان مصداق عینیت بخشیدن به این جمله را در مناظره های تلویزیونی مارکسیست ها و مسلمانان در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب دانست؛ مناظراتی که البته ادامه دار نبود و محدود به همان دوران ماند.

امروز و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این سوال مطرح است که کشور تا چه اندازه در دستیابی به آرمان آزادی بیان موفقیت حاصل کرده؛ آیا حرکتی رو به رشد داشته یا آزادی بیان محدود به تیتر روزنامه های همان روزها و مناظرات تلویزیونی ابتدای انقلاب بوده است؟ عماد افروغ، جامعه شناس، با بیان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عماد افروغ: در کشور ما آزادی هم هست

عماد افروغ: در کشور ما آزادی هم هست