مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 بهمن 1397 ساعت 10:302019-02-04سياسي

نگاه انقلاب به رفاه اجتماعی شهروندان در قانون اساسی


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در 40امین سالگرد انقلاب، بر ما کارشناسان، مدیران و علاقه مندان حوزه رفاه و بازنشستگی است که به سهم خود در تحقق کاملِ اصل 29 تلاش کنیم ولی این مهم جز با شناسایی دقیق «جهت گیری های قانون اساسی» ممکن نیست.

- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در 40امین سالگرد انقلاب، بر ما کارشناسان، مدیران و علاقه مندان حوزه رفاه و بازنشستگی است که به سهم خود در تحقق کاملِ اصل 29 تلاش کنیم ولی این مهم جز با شناسایی دقیق جهت گیری های قانون اساسی ممکن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمشید تقی زاده در نشست بازخوانی اندیشه قانون اساسی در نظام جامع تأمین اجتماعی، از مجموعه نشست های هم اندیشی و گفتگوی راهبردی پیرامون بیمه های اجتماعی، رفاه و بازنشستگی که در سالن اجتماعات صندوق بازنشستگی کشوری و به صورت زنده ازطریق وبینار در 24 استان برگزار شد، افزود: متأسفانه در سال های اخیر به سبب بروز برخی مسائل و دشواری ها، صداهایی شنیده می شود که مضمون آنها نه تنها با روح حاکم بر قانون اساسی، بلکه با متن صریح آن نیز در تضاد است.

در چنین شرایطی و در حالی که نویسندگان و خبرگان قانون اساسی در میان ما نیستند، رجوع به مشروح مذاکرات مجلس خبرگان قانون اساسی می تواند بیانگر جهت گیری های اصلی قانون اساسی در این حوزه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه انقلاب به رفاه اجتماعی شهروندان در قانون اساسی

نگاه انقلاب به رفاه اجتماعی شهروندان در قانون اساسی