مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 15:162019-02-03بين الملل

طرح های فوریتی برای تامین امنیت ملکه و خاندان سلطنتی در جریان برگزیت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، در همین راستا نشریه ساندی تایمز به نقل از یک منبع ناشناس در کابینه دولت انگلیس که دست اندرکار مسائل دولتی حساس است نوشت: - دو نشریه انگلیسی گزارش کردند که مقام های این کشور مجدداً یک سری برنامه های وضعیت اضطراری مربوط به دوران جنگ سرد با هدف فراری دادن ملکه و خاندان سلطنتی انگلیس از شهر لندن را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، در همین راستا نشریه ساندی تایمز به نقل از یک منبع ناشناس در کابینه دولت انگلیس که دست اندرکار مسائل دولتی حساس است نوشت: این برنامه های خروج اضطراری از زمان جنگ سرد موجود بوده اند، اما اکنون مجدداً برای بروز ناآرامی های داخلی در پی یک بریگزیت بدون توافق تنظیم گردیده اند.

یک نشریه دیگر انگلیسی، میل آن ساندی نیز نوشت که از برنامه های زمان وضعیت اضطراری برای منتقل کردن خانواده سلطنتی همراه با ملکه الیزابت در مکان امنی دور از شهر لندن با خبر شده است.

ملکه انگلیس در ماه ژانویه یک سخنرانی خطاب به گروهی از زنان انجام داد که سیاستمداران انگلیسی آن را به عنوان درخواست ملکه برای رسیدن به توافقی بر سر برگزیت تلقی و تفسیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های فوریتی برای تامین امنیت ملکه و خاندان سلطنتی در جریان برگزیت

طرح های فوریتی برای تامین امنیت ملکه و خاندان سلطنتی در جریان برگزیت