مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 بهمن 1397 ساعت 12:302019-02-03بين الملل

نخستین سفر پاپ به امارات و عربستان درمیان انتقادات بر سر جنگ یمن


پاپ فرانسیس نخستین پاپ است که طی روزهای پیش رو از عربستان دیدار خواهد کرد و دیدار او از ابوظبی با هدف ترویج صلح در حالی صورت می گیرد که یمن با جنگی خونین از سوی این دو متحد عربی روبه رو است.

- پاپ فرانسیس نخستین پاپ است که طی روزهای پیش رو از عربستان دیدار خواهد کرد و دیدار او از ابوظبی با هدف "ترویج صلح" در حالی صورت می گیرد که یمن با جنگی خونین از سوی این دو متحد عربی روبه رو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بن زائد آل نهیان، ولیعهد ابوظبی از پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان دعوت کرده که از امارات دیدار و در نشست بین المللی ادیان که به عنوان بخشی از برنامه امارات برای سال تحمل (انعطاف پذیری) برگزار می شود، شرکت کند.

فرانسیس اما به دلیل نقش امارات در جنگ یمن به عنوان بخشی از ائتلاف عربستان علیه حوثی ها، برای این دیدار دو روزه با انتقاداتی روبه رو است.

پاپ که امروز یکشنبه وارد ابوظبی شد، با ولیعهد این کشور گفت وگو و در نشست ادیان سخنرانی خواهد کرد.

او همچنین مراسم عشای ربانی را در یک استادیوم ورزشی برگزار خواهد کرد و با احمد الطیب، شیخ الازهر سنگ بنای تأسیس یک مسجد و کلیسای تازه را خواهد گذاشت.

این دو رهبر دینی همچنین توافق جهانی صلح، برادری و احترام متقابل را به نیابت از میلیاردها پیرو دین خود در سراسر جهان امضا خواهند کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سفر پاپ به امارات و عربستان درمیان انتقادات بر سر جنگ یمن

نخستین سفر پاپ به امارات و عربستان درمیان انتقادات بر سر جنگ یمن