مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 15:302019-02-02سياسي

آشنایی با ویژگی های مثبت یک آموزشگاه زبان انگلیسی


امروزه یادگیری زبان انگلیسی همانند الفبای فارسی حائز اهمیت بوده، از این رو برای پیداکردن یک آموزشگاه زبان خوب باید دقت لازم را داشته باشید.

- در واقع ابتدا باید اطلاعات دقیقی راجع به فاکتورهای یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب در نزدیکی محل سکونت و یا محل کارتان داشته باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آموزشگاه زبان گات، این آموزشگاه زبان انگلیسی به عنوان یکی از بهترین و موفق ترین مؤسسات زبان در سطح تهران می باشد که با توجه به سوابق درخشان در زمینه آموزش زبان انگلیسی و تمامی زبان های نادر و رایج افتخارات زیادی کسب کرده است.

حضور معاون سفیر سوئد و رییس بخش فرهنگی سفارت سوئد همچنین حضور آقای نم سوک، رییس شرکت آموزشی هانول در کره جنوبی بخشی از فاکتورهای بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی به شمار می رود.

شیوه های نوین آموزش زبان انگلیسی برخلاف دیگر آموزشگاه های زبان انگلیسی که تاکید زیادی روی گرامر زبان انگلیسی دارند و از آموزش مکالمه و گسترش دایره لغت زبان آموزان جدا مانده اند، بخش عمده ای از سیستم آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان گات مکالمه محور بوده و توانسته ایم با جذب اساتید مجرب و به کار بردن شیوه های جدید، زبان آموزان را به یادگیری زبان تا حد زیادی علاقه مند کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با ویژگی های مثبت یک آموزشگاه زبان انگلیسی

آشنایی با ویژگی های مثبت یک آموزشگاه زبان انگلیسی