مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 12:402019-02-02سياسي

سخنرانی رییس مجلس در کرج لغو شد


در پی حواشی به وجود آمده درباره سخنران مراسم 22 بهمن کرج و در راستای حفظ وحدت، بخش اطلاع رسانی دفتر رییس مجلس شورای اسلامی خبر از لغو سخنرانی علی لاریجانی در این مراسم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه ملت، بخش اطلاع رسانی دفتر رییس مجلس شورای اسلامی در مورد حواشی مربوط به سخنرانی 22 بهمن کرج اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم آن گونه که در رسانه ها آمده امام جمعه محترم کرج در خطبه های روز گذشته فرمودند: گویا انتخاب سخنران روز 22 بهمن در کرج از طرف مرکز بوده است، عده ای به این انتخاب اعتراض دارند.

هفته آینده راجع به این موضوع بحث می کنیم که وظیفه ما چه خواهد بود.

یک هفته ای به دوستان وقت می دهیم ببینیم تدبیری می اندیشند یا خیر.

لازم به ذکر است رییس مجلس بر اساس اصرار جناب آقای لطفی قائم مقام محترم آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سخنرانی روز 22 بهمن را پذیرفتند و تصور این بود که با آقای امام جمعه هماهنگی شده است.

دکتر علی لاریجانی وقتی مطالب ایشان را شنیدند سخنرانی خود را لغو کردند و گفتند: مسئله در حدی نیست که ایشان به شورای هماهنگی مرکز اولتیماتوم یک هفته ای بدهند.

امروز کشور به وحدت نیاز دارد و مخصوصاً راهپیمایی 22 بهمن بایستی مظهر وفاق در کشور باشد و آقای امام جمعه خودشان سخنرانی نمایند ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی رییس مجلس در کرج لغو شد

سخنرانی رییس مجلس در کرج لغو شد