مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 بهمن 1397 ساعت 11:562019-02-02سياسي

سخنرانی علی لاریجانی در کرج با پیگیری دانشجویان بسیجی لغو شد


حسین نیکزاد، مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص لغو سخنرانی رییس مجلس در کرج گفت: - مسئول سیاسی بسیج دانشجویی البرز گفت: با توجه به مواضع لاریجانی در تصویب برجام و لوایحی مانند پالرمو، CFT و FATF، به نظر می رسد وی سخنران مناسبی برای 22 بهمن نباشد.

حسین نیکزاد، مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص لغو سخنرانی رییس مجلس در کرج گفت: پس از آنکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز علی لاریجانی را به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کرج معرفی کرد، بسیج دانشجویی استان نامه نگاری های خود را برای تغییر سخنران آغاز کرد.

نیکزاد ادامه داد: با توجه به مواضعی که لاریجانی در تصویب برجام، پالرمو و CFT و FATA به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی اتخاذ کرده، به نظر می رسد وی مناسب سخنرانی در روز 22 بهمن نباشد.

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجوی البرز بیان کرد: روز گذشته نیز امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه این موضوع را مطرح کرد و گفته است که هفته آینده درباره این موضوع بیشتر سخن خواهد گفت.

گفتنی است، پیش از این بسیج دانشجویی دانشگاه البرز طی نامه ای به رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز به این موضوع اعتراض کرده و درخواست تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی علی لاریجانی در کرج با پیگیری دانشجویان بسیجی لغو شد

سخنرانی علی لاریجانی در کرج با پیگیری دانشجویان بسیجی لغو شد