مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 بهمن 1397 ساعت 21:502019-02-01فرهنگي

از فیلمی برای عاشقان سینما تا افتخار مهناز افشار


صفی یزدانیان فیلم «ناگهان درخت» خود را با ویژگی های مشترکی از «در دنیای تو ساعت چند است» ساخته، می گوید: وقتی فیلمی ساخته شد، هرچه هست دیگر تمام شده و نباید آن را تغییر داد.

- صفی یزدانیان فیلم ناگهان درخت خود را با ویژگی های مشترکی از در دنیای تو ساعت چند است ساخته، می گوید: وقتی فیلمی ساخته شد، هرچه هست دیگر تمام شده و نباید آن را تغییر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیشتر خبرنگاران و منتقدانی که دو سال قبل در جشنواره فیلم فجر، در دنیای تو ساعت چند است؟ صفی یزدانیان را تماشا کردند منتظر دیدن فیلم جدید او بودند تا حال و هوای عاشقانه متفاوتی را دوباره ببینند اما ناگهان درخت که باز شهر رشت و موسیقی خاص دیگری از کریستف رضاعی را در خود دارد، با آن تجربه قبلی تفاوت هایی دارد که شاید درصد کمتری از مخاطبان و عاشقان سینما را علاقه مند جدی خود کند.

با این حال صفی یزدانیان و پیمان معادی که هم تهیه کننده این فیلم است و هم بازیگر اصلی آن، معتقدند ناگهان درخت برای درصدی از عاشقان سینما است و فیلم خود را آنقدر ارزشمند میدانند که مثل خیلی از فیلمها حاضر نیستند برای دیده شدنش هر کاری کنند.

شهر رشت، کوچهها و خیابانهای خیس از باران و مناظر سرسبز در کنار موسیقی تازهای از کریستف رضاعی حال و هوای مشابهی با فیلم قبلی یزدانیان را به یاد می آورد اما داستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فیلمی برای عاشقان سینما تا افتخار مهناز افشار

از فیلمی برای عاشقان سینما تا افتخار مهناز افشار