مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 بهمن 1397 ساعت 18:362019-02-01بين الملل

کرملین: پوتین در نشست سوچی جداگانه با روحانی و اردوغان دیدار خواهد کرد


سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که علاوه بر دیدارهای سه جانبه در نشست آتی سوچی، رییس جمهوری این کشور با همتایان ایرانی و ترکیه ای خود جداگانه نیز دیدار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کاخ کرملین روسیه جمعه (12 بهمن) اعلام کرد که رؤسای کشورهای ضامن روند آستانه در سوچی ماه آینده با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

کاخ کرملین در مورد این نشست که قرار است چهاردهم فوریه (25 بهمن) در شهر ساحلی سوچی بین ایران، روسیه و ترکیه برگزار شود، اعلام کرد که، رییس جمهور ولادیمیر پوتین، به صورت جداگانه با همتایان ایرانی و ترکیه ای خود در حاشیه نشست سوچی دیدار خواهد کرد .

ایران، روسیه و ترکیه از سال 2016 برای کاهش درگیری در سوریه و بازگشت ثبات به این کشور سلسله نشست هایی موسوم به نشست آستانه در پایتخت جمهوری قزاقستان برگزار کردند.

از جمله نتایج این نشست ها، توافق کشورهای سه گانه بر سر ایجاد منطقه کاهش تنش در مناطقی از سوریه بود که منجر به پاکسازی مناطق قابل توجهی از سوریه و به تبع آن بازگشت امنیت و ثبات به این مناطق شد.

کاخ کرملین همچنین در مورد اوضاع ونزوئلا نیز اعلام کرد که پوتین به همراه شورای امنیت ملی روسیه اوضاع در این کشور آمریکای لاتین را بررسی و هرگونه دخالت خارجی در ونزوئلا را محکوم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: پوتین در نشست سوچی جداگانه با روحانی و اردوغان دیدار خواهد کرد

کرملین: پوتین در نشست سوچی جداگانه با روحانی و اردوغان دیدار خواهد کرد