مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 بهمن 1397 ساعت 00:552019-01-31پزشكي

برگزاری نهمین نشست کارشناسی مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران


نهمین نشست کارشناسی مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران با حضور اعضای هیات مدیره انجمن های علمی، مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نماینگان هیات مدیره نظام پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران در این نشست با اشاره به اینکه نگاه به درمان باید تغییر کند گفت: بخش خصوصی رقیب بخش دولتی نیست، بلکه مکمل یکدیگر در حوزه درمان هستند، اینکه تعرفه های عجیب و غریب به جامعه پزشکی تحمیل کنیم به جایی نمی رسیم.

او به مسئولان جدید وزارت بهداشت پیشنهاد کرد که تعرفه گذاری بخش خصوصی را به عهده سازمان نظام پزشکی بگذارند تا مشکلات بیمارستان ها رفع شود.

ایرج فاضلی با بیان دو هدف مهم تشکیل مجمع که ایجاد وفاق، دوستی و همیاری بین افراد حرفه و ارتقا علمی رشته های پزشکی بوده است گفت: مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی تشکیل شد تا بتوانیم در کنار یکدیگر به معرفی این حرفه بپردازیم، ما می خواهیم از این طریق به نحو سازنده تری به ارتقا سلامت جامعه کمک کنیم.

او همچنین به موضوع بودجه سلامت اشاره کرد و افزود: مراجعات بی ثمر، اقلام دارویی که در نسخه ها نوشته می شود و تجویز تصویربرداری های پزشکی بیهوده باعث شده ما شاهد افزایش هزینه ها در نظام سلامت باشیم، مجمع انجمن های علمی می تواند با ایجاد نظم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نهمین نشست کارشناسی مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران

برگزاری نهمین نشست کارشناسی مجمع انجمن های علمی گروه پزشکی ایران