مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 بهمن 1397 ساعت 17:362019-01-31بين الملل

بحران ادامه دارد توقف «المستقبل»؛ یک روزنامه لبنانی دیگر تعطیل شد


در ادامه بحران مالی و دیگر مشکلات روزنامه های لبنانی، روزنامه «المستقبل» وابسته به جریان 14 مارس، نزدیک به عربستان، پس از 20 سال، از توقف چاپش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از بسته شدن روزنامه های لبنانی السفیر، البلد، الاتحاد، صدی البلد و الانوار حالا روزنامه ششم یعنی المستقبل لبنان نیز اعلام کرده از فردا (جمعه/اول فوریه؛ 12 بهمن) دیگر در نسخه کاغذی منتشر نخواهد شد.

مدیریت این روزنامه طی بیانیه ای ).

آخرین چاپ روزنامه المستقبل در امروز (پنجشنبه) حامل هیچ خبری نبود و تنها به بررسی خاطرات و مقاله هایی در تودیع این روزنامه اختصاص داشت.

در طول 20 سال گذشته، 6585 شماره از این روزنامه چاپ شد.

دی ماه سال 1395 نیز در پایان سال 2016 روزنامه السفیر، پس از 42 سال به کار خود پایان داد و در آخرین شماره خود در 31 دسامبر 2016 نوشت: وقتی دونالد ترامپ وارد کاخ سفید می شود و قبل از او نیکلا سارکوزی و فرانسوا اولاند وارد کاخ الیزه شده اند، وقتی انقلاب ها در جهان عرب به تصاویری کاریکاتوری بدل می شود، وقتی زمان بزرگ ها یی از جنس فیدل کاسترو به پایان می رسد، وقتی آرمان فلسطین و شعار و پرچم آن صرفا یک معامله مِلکی میان مزدوران و باج دهنده ها می شود، وقتی ایران دشمن و اسراییل دوست بیشتر کشورهای خلیج [فارس] می شود، وقتی ویرانی همه دنیای عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران ادامه دارد توقف «المستقبل»؛ یک روزنامه لبنانی دیگر تعطیل شد

بحران ادامه دارد توقف «المستقبل»؛ یک روزنامه لبنانی دیگر تعطیل شد