مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 بهمن 1397 ساعت 09:562019-01-31بين الملل

پس از بسته شدن پرونده ادعایی «مبارزه با فساد»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،طرح ادعایی بازداشت شاهزادگان و مسئولان و تجار سعودی در راستای طرح به اصلاح مبارزه با فساد محمد بن سلمان ولی عهد این کشور از نوامبر سال 2017 آغاز شد و اواخر ژانویه سال 2019 پس از استراداد 400 میلیارد دلار به خزانه دولت پایان یافت.

- در همین راستا، دفتر پادشاهی عربستان سعودی چهارشنبه شب با صدور بیانیه ای گفت که ملک سلمان بن عبدالعزیز در جریان بسته شدن پرونده احضار 381 نفر وپایان کار کمیته عالی مبارزه با فساد قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است که محمد بن سلمان ولی عهد سعودی گزارش پرونده مبارزه با مفاسد اقتصادی را که 381 متهم داشت، به پادشاه این کشور ارائه کرد.

در همین ارتباط، خبرگزاری دولتی عربستان سعودی واس گزارش داد که این پرونده پس از استرداد اموال دولت شامل املاک، مستغلات، شرکت ها و اوراق بهادار و پول نقد به خزانه کشور به ارزش بیش از 400 میلیارد ریال (حدود 107 میلیارد دلار) بسته شد.

دفتر پادشاهی عربستان سعودی تاکید کرد که از میان 381 متهم، 87 نفر پس از قبول اتهامات وارده و تسویه حساب مالی، آزاد شدند و پرونده 56 نفر نیز به دلیل مخالفت دادستان کل با تسویه حساب مالی آنها به خاطر داشتن اتهامات جنایی، به دادستانی ارجاع داده شد تا تحقیقات لازم جهت رسیدگی به پرونده آنها صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از بسته شدن پرونده ادعایی «مبارزه با فساد»

پس از بسته شدن پرونده ادعایی «مبارزه با فساد»