مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 14:412019-01-30حوادث

جزییات تیراندازی امروز به ساختمان شهرداری هشتگرد از زبان فرماندار


فرماندار ساوجبلاغ به بیان جزییات تیراندازی امروز به ساختمان شهرداری هشتگرد پرداخت و گفت: دلیل این حادثه، اعمال قانون دیوارکشی غیر مجاز در روستای کوشک زر بوده که توسط شهرداری انجام شده است.

- ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت وگو یا خبرنگار فارس در البرز، به تیراندازی در شهرجدید هشتگرد اشاره کرد و اظهار داشت: این تیراندازی تروریستی نبوده است.

وی با بیان اینکه عامل این حادثه در راستای کوشک زر ساکن است، افزود: این مرد راننده تاکسی است که صبح امروز ساختمان شهرداری را به گلوله بست.

فرماندار ساوجبلاغ تصریح کرد: دلیل این حادثه، اعمال قانون دیوار کشی غیر مجاز در روستای کوشک زر بوده که توسط شهرداری انجام شده است.

پالیزگیر با اشاره به اینکه فرد به بهانه تلافی از شهرداری با یک تفنگ شخصی دست به این کار زده است، یادآور شد: دو خشاب تیر به سمت شهرداری تیراندازی شده که الحمدالله مصدوم و زخمی نداشته است.

وی سن فرد متهم را حدود 60 سال خواند، ادامه داد: به گفته متهم اسلحه (ژ س) متعلق به زمان جنگ و از زمان انقلاب نزد این فرد بوده است.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه این فرد پس از این اقدام به سرعت دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد توسط نیروهای شهرداری تحویل پلیس داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تیراندازی امروز به ساختمان شهرداری هشتگرد از زبان فرماندار

جزییات تیراندازی امروز به ساختمان شهرداری هشتگرد از زبان فرماندار