مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 بهمن 1397 ساعت 11:052019-01-30سياسي

نانسی پلوسی فعلا درباره استیضاح ترامپ دست نگه داشته است


نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا با وجود آنکه همچنان سایه استیضاح را بر بالای سر دونالد ترامپ حفظ کرده اما فعلاً از حامیان این طرح خواسته تا زمان تکمیل تحقیقات رابرت مولر وارد عمل نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، نانسی پلوسی رهبر دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا همچنان نیروهایش را در پشت یکی از اختلاف برانگیزترین مسائل پیش روی دموکرات ها و حتی دولت آمریکا یعنی استیضاح دونالد ترامپ حفظ کرده است.

پلوسی در دو سال گذشته رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان را برعهده داشت و در آن زمان با فشار کم اما رو به افزایش برخی دموکرات های رده میانی برای سرنگون کردن دونالد ترامپ از ریاست جمهوری مواجه بود.

–طرحی که در دو رأی گیری در صحن مجلس نمایندگان آمریکا در کنگره قبلی پیروز شد و اوایل 2018 نیز از جانب 66 دموکرات مجلس نمایندگان حمایت می شد.

با این حال گزارش شده که در هفته های بعد از آغاز به کار نانسی پلوسی به عنوان رییس جدید مجلس نمایندگان او تلاش کرده تا صحبتی از استیضاح در میان نیروهای تحت رهبری اش مطرح نشود.

چند قانونگذار می گویند که او با این رویکرد به دنبال آن است تا به رابرت مولر بازرس ویژه پرونده ارتباط ترامپ با روسیه اجازه دهد که تحقیقاتش را تمام و کمال به پایان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نانسی پلوسی فعلا درباره استیضاح ترامپ دست نگه داشته است

نانسی پلوسی فعلا درباره استیضاح ترامپ دست نگه داشته است