مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 بهمن 1397 ساعت 20:162019-01-29اقتصادي

ارز 4200 تومانی برای واردات گوشت صنایع و فرآورده های گوشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی صادقی نیارکی امروز در حاشیه مراسم پنجمین جشنواره تقدیر از برترین تولید کنندگان صنایع غذایی در اتاق بازرگانی ایران، - یک مقام مسئول در وزارت صنعت گفت: با وزارت جهاد کشاورزی هماهنگ شده تا صنایع فرآورده های گوشتی بتوانند با ارز 4200 تومانی نسبت به ثبت سفارش گوشت اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی صادقی نیارکی امروز در حاشیه مراسم پنجمین جشنواره تقدیر از برترین تولید کنندگان صنایع غذایی در اتاق بازرگانی ایران، گفت: با تصمیم دولت و انجام هماهنگی با انجمن فرآورده های گوشتی تصمیم گرفته شد تا اجازه ثبت سفارش وارد گوشت منجمد برای صنعت صادر شود که البته تاکنون چند محموله نیز وارد کشور شده است.

مدیرکل دفتر صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: البته شرکت ها باید برای تامین ریالی مبالغ مورد نیاز برای ثبت سفارش چاره اندیشی کنند.

وی گفت: همچنین در کنار این موضوع، با وزارت جهاد کشاورزی هماهنگ شده تا تشکل مربوطه یعنی صنایع فرآورده های گوشتی و تولید کنندگان فرآورده های گوشتی بتوانند نسبت به ثبت سفارش گوشت منجمد مورد نیاز خود اقدام کرده و از دولت ارز 4200 تومانی دریافت کنند و این کار هم اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز 4200 تومانی برای واردات گوشت صنایع و فرآورده های گوشتی

ارز 4200 تومانی برای واردات گوشت صنایع و فرآورده های گوشتی