مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 بهمن 1397 ساعت 16:062019-01-29سياسي

مرتضی نجفی قدسی مرحوم حبیبی و تعلق خاطر به عسکراولادی و پرورش


مرحوم آقای حبیبی یکی از خوبان روزگار ما بود که به ناگاه پر کشید و به لقاءالله پیوست ولیکن چهره نورانی اش و اخلاق کریمانه اش و سلوک معنوی اش هرگز از یادمان نمی رود و امیدواریم که دوستان ایشان در حفظ شجره طیبه ای که از آن بزرگواران بر جای مانده است، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس ـ الا الی الله تصیر الامور (سوره شوری، آیه 53)یعنی بدانید که بازگشت تمام امور عالم آفرینش به سوی خداست.

خبر درگذشت ناگهانی مرحوم مهندس محمد نبی حبیبی برایم غیرقابل باور بود و ابتدا پیامک خبر را چند بار مرور کردم که مبادا اشتباه می خوانم ولی ظاهراً خبر صحیح بود و هیچ فکر نمی کردم که ایشان به این زودی رهسپار آخرت شود و در جوار دوستانش در آنجا قرار گیرد، مخصوصاً دو روز پیش برای دیدارشان به دفترشان رفته بودم.

از امیرالمؤمنین امام علی (ع) فرمایشی نقل شده است که فرمودند: یقولون ان الموت صعب علی الفتی مفارقه الاحباب و الله اصعب یعنی می گویند حقیقتاً مرگ سخت است و سپس با قسم تأکید می فرماید که به خدا مفارقت و جدایی از دوستان بسیار سخت تر است! همگان می دانند که شخصیت مجاهد مرحوم حبیب الله عسکراولادی و همچنین استاد عارف مرحوم سیدعلی اکبر پرورش استوانه هایی بودند که در انقلاب اسلامی ملت ایران نقش بسزایی داشتند و مقبولیت و استواری تشکیلات حزب مؤتلفه اسلامی نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضی نجفی قدسی مرحوم حبیبی و تعلق خاطر به عسکراولادی و پرورش

مرتضی نجفی قدسی مرحوم حبیبی و تعلق خاطر به عسکراولادی و پرورش