مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 بهمن 1397 ساعت 11:252019-01-29فرهنگي

«معکوس» پولاد کیمیایی؛ اکشن ی در دل یک رفاقت قدیمی


پولاد کیمیایی در نخستین تجربه کارگردانی اش، فیلم سینمایی «معکوس» در ژانری اجتماعی به خلق اثری با لایه های اکشن پرداخته است.

- پولاد کیمیایی در نخستین تجربه کارگردانی اش، فیلم سینمایی معکوس در ژانری اجتماعی به خلق اثری با لایه های اکشن پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی معکوس که اولین تجربه پولاد کیمیایی در مقام کارگردانی و همچنین نویسندگی است، در بخش نگاه نو جشنواره سی و هفتم فیلم فجر حضور دارد و فردا 10 بهمن ماه در پردیس ملت سینمای رسانه ها به نمایش درخواهد آمد.

در این فیلم سینمایی که تقریباً فضایی اکشن دارد شاهد روایتی از فرزندان دو دوست قدیمی قبل از انقلاب خواهیم بود که یکی فعال سیاسی و دیگری مکانیک است و به خاطر شرایطی که برایشان پیش می آید، وارد مسابقات زیرزمینی اتومبیل رانی می شوند.

پروسه ساخت این فیلم سینمایی زمان زیادی برده و حتی در دوره ای پولاد کیمیایی از ادامه ساخت این اثر منصرف شد اما باز با این حال مراحل فنی و ساخت آن اواخر شهریور ماه امسال به پایان رسید، این در حالی بود که احتمال ساخت آن از زمان تولید و فیلمبردای فیلم سینمایی قاتل اهلی ساخته ی مسعود کیمیایی (پدر پولاد کیمیایی) مطرح بود و قرار بود تهیه کننده این دو اثر؛ مشترک باشد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«معکوس» پولاد کیمیایی؛ اکشن ی در دل یک رفاقت قدیمی

«معکوس» پولاد کیمیایی؛ اکشن ی در دل یک رفاقت قدیمی