مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 12:312019-01-28فرهنگي

از سوی دبیرخانه جشنواره میهمانان جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر اعلام شدند


طبق اعلام دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، 23 اثر نمایشی در بخش مهمان این دوره از جشنواره به صحنه می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سی وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، دبیرخانه جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر، 23 اثر نمایشی را برای حضور در بخش مهمان این دوره از رویداد بین المللی تئاتر ایران معرفی کرد.

در این بخش آثار چهره های شناخته شده به همراه آثار هنرمندان جوان و همچنین هنرمندان مقیم شهرهای مختلف ایران به صحنه می روند.

اسامی آثار حاضر در بخش مهمان سی وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به ترتیب حروف الفبا در ذیل آمده است: 1- آرش گلچهر دامغانی از تهران ،  2- اپرای عشق بهروز غریب پور از تهران 3-  بچه گرگ ها نرگس هاشم پور از تهران،  4- پرومته-طاعون شهاب آگاهی از تهران 5- پدر آن مهدی فرشیدی سپهر از تهران ، 6- تبرئه منیژه محامدی از تهران 7- تصعید محمد صاحبی از تهران (معرفی شده از جشنواره تئاتر عروسکی) 8-     حال همه ما خوب است کار مشترک فرزاد حسن میرزایی و سامان مهران از بانه (معرفی شده از جشنواره کردی)، 9- خانه برنارداآلبا دکتر علی رفیعی از تهران  10- خرده نان کوروش سلیمانی از تهران، 11- خانه سیاه است محسن اردشیر از آمل 12-  دختر سطلیه فاتح بادپروا از مریوان (معرفی شده از جشنواره کردی) 13- ساعت پنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی دبیرخانه جشنواره میهمانان جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر اعلام شدند

از سوی دبیرخانه جشنواره میهمانان جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر اعلام شدند