مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 10:252019-01-28فرهنگي

انجمن بازیگران آمریکا برندگانش را شناخت


فیلم ابرقهرمانی «پلنگ سیاه» جایزه اصلی جوایز انجمن بازیگران آمریکا را در سال 2019 به خود اختصاص داد تا شانس خود را در جوایز اسکار پیش رو افزایش دهد.

- فیلم ابرقهرمانی پلنگ سیاه جایزه اصلی جوایز انجمن بازیگران آمریکا را در سال 2019 به خود اختصاص داد تا شانس خود را در جوایز اسکار پیش رو افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر ، برندگان جوایز سالانه انجمن بازیگران آمریکا (SAG) در حالی اعلام شد که فیلم پلنگ سیاه توانست جایزه اصلی بهترین تیم بازیگری را از آن خود کند و در بخش تلویزیونی نیز این ما هستیم و خانم میزل شگفت انگیز به ترتیب جایزه بهترین تیم بازیگری سریال های درام و کمدی را دریافت کردند.

در شاخه بهترین بازیگران مرد و زن نقش اصلی رامی مالک برای فیلم راپسودی بوهمی و گلن کلوز برای فیلم همسر در حالی برگزیده شدند که پیش از این جوایز گلدن گلوب بازیگری امسال را نیز کسب کرده بودند.

امیلی بلانت برای بازی در فیلم یک جای آرام و ماهرشالا علی برای فیلم کتاب سبز هم جوایز شاخه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و مرد را به خود اختصاص دادند.

در شاخه مربوط به آثار تلویزیونی نیز ریشل بروسنام همچون جوایز گلدن گلوب، جایزه بهترین بازیگر زن سریال کمدی را از آن خود کرد و تونی شلهوب نیز برنده جایزه مرد سریال کمدی برای سریال خانم میزل شگفت انگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن بازیگران آمریکا برندگانش را شناخت

انجمن بازیگران آمریکا برندگانش را شناخت