مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 بهمن 1397 ساعت 07:552019-01-28فرهنگي

برای بزرگداشت های فیلم فجر / قابی که ماندگار می شود


پنج سینماگر و هنرمند باسابقه ی سینما در حالی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر مورد تقدیر ویژه قرار می گیرند که هر کدام آثار ماندگاری را در سینمای ایران خلق کرده اند و اگرچه سنگینی ترازوی کارشان با یکدیگر متفاوت است، - اما هر یک به تنهایی جایگاهی ارزشمند در سینما دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در افتتاحیه ی سی وهفتمین جشنواره فیلم فجر قرار است برای پنج هنرمند فعال در سینما؛ فاطمه معتمدآریا، عباس گنجوی، ابراهیم حقیقی، خسرو خسروشاهی و عزیزالله حمیدنژاد بزرگداشتی برای سال ها فعالیتشان در این عرصه برگزار شود که به تازگی گفت وگوی ایسنا با ابراهیم حقیقی منتشر شد و در ادامه مروری داریم هر چند کوتاه به دیگر بزرگداشت های این رویداد که قرار است در افتتاحیه برگزار شود.

در این بین فاطمه معتمدآریا به عنوان بازیگری که تقدیر خواهد شد، از جمله سینماگرانی است که در طول سال ها فعالیت خود کم فراز و نشیب نداشته و حتی در مقطعی ممنوع الکاری را هم تجربه کرده است.

او که بازیگری را با تئاتر آغاز کرده، از سال 64 با فیلم جدال وارد سینما شد و در طول این سال ها در حدود 50 فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است که از میان آن ها به جهیزیه ای برای رباب ، تحفه ها ، ریحانه ، مسافران ، ناصرالدین شاه آکتور سینما ، یکبار برای همیشه ، هنرپیشه ، همسر ، روسری آبی ، کلاه قرمزی و پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بزرگداشت های فیلم فجر / قابی که ماندگار می شود

برای بزرگداشت های فیلم فجر / قابی که ماندگار می شود