مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 بهمن 1397 ساعت 08:402019-01-27سياسي

آشنایی با فعالیت های انجمن همسران دیپلمات های وزارت امور خارجه


یک عضو انجمن همسران دیپلمات های وزارت امور خارجه به ارائه توضیحاتی در مورد اهداف تشکیل این انجمن و فعالیت های آن پرداخت .

- وحیده معصومی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه این انجمن بیش از دو دهه پیش و در زمان وزارت آقای ولایتی تشکیل شد، اظهار کرد: در آن مقطع به این نتیجه رسیدیم که نیاز است که همسران سفرا پیش از اعزام به خارج از کشور در معیت همسران شان، آموزش هایی را ببینند که با قدرت و با اعتماد به نفس بیشتری بتوانند در نقش همسر سفرا انجام وظیفه کنند و با حقوق و مسئولیت های خود، بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در ابتدا در این انجمن فقط همسران سفرای ایران در خارج از کشور حضور داشتند ولی اکنون دامنه عضویت آن گسترش پیدا کرده است و همسران دیپلمات های وزارت امور خارجه نیز در این انجمن حضور دارند، گفت : هدف عمده این انجمن توانمندسازی و آگاه کردن همسران دیپلمات ها است و در همین چارچوب این انجمن در قالب چهار کمیته فرهنگی، آموزشی، عام المنفعه و ارتباطات فعالیت می کند.

معصومی که همسر ابراهیم رحیم پور، معاون پیشین وزیر امور خارجه است با بیان اینکه در این انجمن برنامه های آموزشی در حوزه های مختلف برای همسران سفرا و دیپلمات های وزارت امور خارجه برگزار می شود، ادامه داد: این انجمن به مناسبت های خاص نیز برنامه هایی را برگزار می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با فعالیت های انجمن همسران دیپلمات های وزارت امور خارجه

آشنایی با فعالیت های انجمن همسران دیپلمات های وزارت امور خارجه