مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 بهمن 1397 ساعت 16:102019-01-26سياسي

از بهترین آموزشگاه های زبان در تهران


با توجه به ازدیاد آموزشگاه های زبان و سطح کیفی مطلوب آنها، به جرأت آموزشگاه زبان گات را به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه زبان در تهران معرفی می کنیم.

- این ادعا قطعا مسئولیت های زیادی را بر عهده دارد که به توضیحات دقیق و کاملی از ویژگی ها و امکانات این آموزشگاه زبان می پردازیم تا این ادعا را به اثبات برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام برقرار است.

دوره های آموزشی در آموزشگاه زبان گات قطعاً برای یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگر اهدافی دارید که به دنبال سریع ترین روش های رسیدن به مقصودتان هستید.

کارشناسان مجرب این مجموعه با شناسایی و تحقیق در مورد یادگیری زبان دوم توانسته اند دوره های آموزشی ویژه ای را در اختیار زبان آموزان قرار دهند.

به طور مثال اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن برای آزمون سفارت آماده شوید به شما کلاس های فشرده را معرفی می کنیم، این کلاس ها 2 تا 3 روز در هفته به مدت 3 ساعت برگزار می شود.

اگر وقت کافی برای آمدن به اموزشگاه زبان را ندارید و یا مدت زمان کارتان اجازه شرکت در کلاس های فشرده را به شما نمی دهد، می توانید از کلاس های خصوصی ما بهره ببرید، انتخاب روز و ساعات برگزاری کلاس های خصوصی به عهده خودتان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بهترین آموزشگاه های زبان در تهران

از بهترین آموزشگاه های زبان در تهران