مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 بهمن 1397 ساعت 11:402019-01-26فرهنگي

انتشار چند کتاب ترجمه


ترجمه کتاب های «کنترباس»، «مسیو ابراهیم و گل های قرآن»، «خاکستری های گرامشی»، «دیوانه ها در زمین بازی» و «دروازه های جهنم، پرتگاه های ملکوت» منتشر شده است.

- ترجمه کتاب های کنترباس ، مسیو ابراهیم و گل های قرآن ، خاکستری های گرامشی ، دیوانه ها در زمین بازی و دروازه های جهنم، پرتگاه های ملکوت منتشر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب کنترباس نوشته پاتریک زوسکیند با ترجمه حسین منصوری، نمایش نامه ای آلمانی است که در 72 صفحه و قطع جیبی با قیمت 11 هزار تومان توسط نشر حکمت کلمه منتشر شده است.

نوشته پشت جلد کتاب: نمایش نامه کنترباس تک گویی و روان کاوی یک نوازنده کنترباس است، شخصیتی که پیش داوری ها و کلیشه های ذهنی اش او را به موجودی حق به جانب تبدیل کرده است که نمونه آن را در زندگی روزمره فراوان بازمی یابیم.

این نوازنده از ساز خود بیزار است، چرا که فکر می کند این ساز دلیل شکست های او در زندگی است، اما از سوی دیگر نیز نمی تواند از آن دست بکشد، چون به آن نیاز دارد تا بتواند خود را هنرمند به شمار آورد.

همچنین داستان مسیو ابراهیم و گل های قرآن نوشته اریک امانوئل اشمیت با ترجمه حسین منصوری در 72 صفحه با قیمت 11,500 تومان توسط نشر یادشده منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار چند کتاب ترجمه

انتشار چند کتاب ترجمه