مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 بهمن 1397 ساعت 23:512019-01-25سياسي

مدیریت کنونی دولت، ما را به سمت حل شدن در نظام سلطه می برد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی کیان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در میزگرد بررسی تبعات پیواستن به لوایح استعماری پالرمو و CFT که در جمع دانشجویان متحصن و معترض به تصویب این لوایح در مسجد لولاگر برگزار شد، - دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: ما نگران روند حاکم بر اداره کشور هستیم، چون این روند ما را به سمت حل شدن در نظام سلطه می برد و اقتصاد و عظمت ملت را دچار خدشه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی کیان دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در میزگرد بررسی تبعات پیواستن به لوایح استعماری پالرمو و CFT که در جمع دانشجویان متحصن و معترض به تصویب این لوایح در مسجد لولاگر برگزار شد، گفت: ما نگران روند حاکم بر اداره کشور هستیم، چون این روند ما را به سمت حل شدن در نظام سلطه می برد و اقتصاد و عظمت ملت را دچار خدشه می کند.

وی با تاکید بر اینکه روند حاکم بر اداره کشور باید متوقف شود و تحصن دانشجویان در مسجد لولاگر نیز در همین راستا است، افزود: ما معتقدیم که مسئولان باید از مذاکرات قبلی همچون سعدآباد و برجام که مدیریت آن ها واحد بود تجربه کسب کنند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران با بیان اینکه دل دانشجوی انقلابی از نتایج عملکرد روند حاکم بر اداره کشور پرخون است، گفت: مشکلات معیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت کنونی دولت، ما را به سمت حل شدن در نظام سلطه می برد

مدیریت کنونی دولت، ما را به سمت حل شدن در نظام سلطه می برد