مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 بهمن 1397 ساعت 15:002019-01-25سياسي

فریاد مردم ایران بر سر آمریکا تا تبدیل کاخ سفید به حسینیه ادامه دارد


توجه به دستاورهای 40 ساله انقلاب و تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن این دستاوردها، تشدید نظارت های دولت بر بازار و توجه بیشتر به اقشار کم درآمد و انتقاد از فضای مجازی از مهم ترین محورهای سخنان امامان جمعه در آخرین هفته دی ماه در استان ها بوده است.

- احیای خداخواهی مهم ترین دستاورد انقلاب امام جمعه شیراز تاکید دارد کسی که مرتکب گناه کبیره می شود، عادل نیست و نباید مسئولیت را به افرادی که عادل نیستند، واگذار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه شیراز با اشاره به آیه هشتم سوره ی مبارکه مائده، گفت: اگر می خواهیم با تقوا باشیم باید تلاش کنیم که در رفتار با دیگران از مرز انصاف خارج نشویم.

امام جمعه شیراز گفت: اگر کسی بخواهد عدالت را در جامعه پیاده کند، خودش باید عادل باشد، نه این که موردی عدالت را اجرا کند، شخصیتش باشد؛ مدیران جامعه اسلامی باید عادل باشند.

وی گفت: هیچ رییسی نباید بگوید که هر کس که دلم خواست می گذارم در مناصب، وقتی افراد عادل وجود دارند باید در انتخاب افراد مراقب باشیم.

وی ادامه داد: یکی از موارد که جزو گناهان کبیره محسوب می شود، توجه نکردن به حقوق والدین است؛ بعضی صحنه ها خیلی رنج آور است، باید کاری کنیم که رفتار جوانان با بزرگترها درست باشد؛ جوانگرایی یعنی هم مسئولیت بده هم مسئولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد مردم ایران بر سر آمریکا تا تبدیل کاخ سفید به حسینیه ادامه دارد

فریاد مردم ایران بر سر آمریکا تا تبدیل کاخ سفید به حسینیه ادامه دارد