مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 13:562019-01-24سياسي

110 هزار خیر در مجمع خیرین سلامت کشور ساماندهی شدند


معاون امور استان های مجمع خیرین کشور گفت: 110 هزار خیر در طول دهه گذشته در مجمع خیرین سلامت کشور ساماندهی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل غنیان صبح امروز در حاشیه سفر خود به استان بوشهر اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت یکی از بازوان محکم برای ارتقای سلامت در جامعه است.

معاون امور استان های مجمع خیرین کشور با بیان اینکه خوشبختانه وزارت بهداشت در چند سال اخیر در توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی عملکرد بسیار خوبی ارائه کرده تصریح کرد: تلاش مجمع خیرین برای روند رو به رشد حضور خیرین در حوزه سلامت است در همین راستا در سال های اخیر در بحث سخت افزاری مثل ساخت و تجهیزات ساختمان های بهداشتی و درمانی در کنار وزارت بهداشت برای رفع کمبودها بوده ایم.

بیش از 6 هزار میلیارد تومان عملکرد مجمع خیرین در سال 96 بوده است وی گفت: خیرین حوزه سلامت در پراکندگی جغرافیایی 300 نقطه کشور حضور دارند که تا پایان سال 96 بیش از 6 هزار میلیارد تومان عملکرد مجمع خیرین بوده است و تا پایان سال 97 نیز پیش بینی می شود بیش از هزار میلیارد تومان خیرین در حوزه سلامت هزینه کنند.

غنیان افزود: البته ما در روند سال جاری و سال های آینده حضور در عرصه پژوهش نیز خواهیم داشت که بتوانیم خیرین را تشویق کنیم در این حوزه نیز فعالیت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 هزار خیر در مجمع خیرین سلامت کشور ساماندهی شدند

110 هزار خیر در مجمع خیرین سلامت کشور ساماندهی شدند