مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 13:552019-01-24سياسي

پشت پرده شایعات جابه جایی استاندار گیلان چه بود؟


استاندار گیلان با اشاره به شایعات پیش آمده درباره جابجایی خود، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم گیلان را افتخار بزرگی برای خود می دانم، زیرا گیلان استانی با ظرفیت های فراوان است و مردم گیلان نیز شایسته خدمت هستند لذا با استحکام و قوت قلب به کارم ادامه خواهم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی سالاری در چهارمین شورای اداری استان گیلان در سال 97 که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اضافه کرد: البته شایعات مطرح شده بر حسب حسن نیت بوده است.

سالاری، از مدیران خواست وظیفه خود را درست انجام دهند و نگاه به مقام و منصب دیگری نداشته باشند و گفت: از ایام باقی مانده تا پایان سال استفاده و برای سال آینده برنامه ریزی کنید.

وی از تشکیل ستاد هماهنگی سفرهای شهرستانی مدیران کل دستگاه ها با فرمانداران خبر داد و عنوان کرد: برنامه ریزی ها برای دو ماه آخر سال جاری و سه ماهه فصل بهار 98 انجام شده و مدیران دستگاه ها در جریان این سفرهای یکروزه از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان ها و طرح ها و پروژه ها را مورد بازدید و بررسی قرار می دهند.

نماینده عالی دولت در گیلان یادآور شد: از مدیران می خواهم در ساعات اداری حتما در دستگاه مربوطه حضور داشته باشند و از انجام سفرهای غیر ضروری به تهران خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده شایعات جابه جایی استاندار گیلان چه بود؟

پشت پرده شایعات جابه جایی استاندار گیلان چه بود؟