مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 بهمن 1397 ساعت 01:252019-01-23اقتصادي

دوچرخه های خودران جای تاکسی های اینترنتی را می گیرند


به نظر می رسد که شرکت اوبر تصمیم گرفته است دوچرخه و اسکوترهای خودران را نیز وارد ناوگان حمل و نقل خود کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از آنجایی که این روزها فناوری خودروهای خودران از استقبال بی نظیری از سوی شهروندان و شرکت های فعال در صنعت خودروسازی برخوردار شده اند، حالا به نظر می رسد شرکت های بیشتری درصدد ورود به عرصه فناوری تولید و توسعه خودروهای خودران هستند و در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند.

خودروهای خودران با بهره گیری از فناوری های نوین و پیشرفته ای نظیر یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی قادر خواهند بود، بدون نیاز به راننده، در خیابان و جاده ها تردد و سرنشینان خود را جابجا کنند.

حالا به تازگی شرکت اوبر که یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری و توسعه دهنده اپلیکیشن اوبر بعنوان تاکسی اینترنتی به شمار می رود، به نظر می رسد که تصمیم گرفته با بهره گیری از فناوری هوشمند خودروهای خودران ، به تولید، توسعه و عرضه اسکوتر و دوچرخه های خودران روی بیاورد .

بر اساس گزارشی که در وب سایت تک کرانچ منتشر شده است، کاربران و مشترکان اوبر قادر خواهند بود در صورت عرضه این دوچرخه و اسکوترهای برقی ، به اجاره و استفاده موقت از این وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست بپردازند و علاوه بر انجام کار و فعالیت های موردنظر خود ، به محافظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوچرخه های خودران جای تاکسی های اینترنتی را می گیرند

دوچرخه های خودران جای تاکسی های اینترنتی را می گیرند