مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 19:562019-01-23سياسي

ورود فراکسیون زنان برای پیگیری ارسال لایحه امنیت زنان به مجلس


به گزارشگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فریده اولاد قباد عضو فراکسیون زنان مجلس در گردهمایی مشاوران و کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش سراسر کشور که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، - عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: فراکسیون زنان به جد درباره لایحه امنیت زنان پیگیری هایی را انجام می دهد؛ اگر این لایحه امنیت زنان به مجلس ارسال نشود، فراکسیون زنان ورود پیدا می کند.

به گزارشگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فریده اولاد قباد عضو فراکسیون زنان مجلس در گردهمایی مشاوران و کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش سراسر کشور که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم در مجلس شورای اسلامی گام های موثری را در راستای استیفای حقوق قانونی بانوان و زنان برداریم.

عضو فراکسیون زنان گفت: این موضوع همیشه دغدغه بوده است که یک ردیف و اعتبار مستقلی را در وزارت آموزش و پرورش برای عملکرد حوزه زنان اختصاص داده نشده است.

وی یا بیان اینکه همه دولت باید نگاه ویژه به بودجه آموزش و پرورش داشته باشد، ادامه داد: بودجه آموزش و پرورش در سال 96 چیزی حدود 36 هزار میلیارد تومان و امسال 42 هزار تومان بود که 10 هزار میلیارد تومان در آموزش و پرورش کسری بودجه داریم باید سهمی برای آموزش و پرورش برای همه حوزه ها تخصیص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود فراکسیون زنان برای پیگیری ارسال لایحه امنیت زنان به مجلس

ورود فراکسیون زنان برای پیگیری ارسال لایحه امنیت زنان به مجلس