مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 12:202019-01-23اقتصادي

بازگشایی زاینده رود مُسکنی برای حل مشکل کشاورزان


دبیر خانه کشاورزی شهرستان اصفهان با تاکید بر اینکه بازگشایی 20 روزه رودخانه برای شرق اصفهان کارساز نباشد، گفت: متأسفانه استانداران اصفهان و وزارت نیرو به دنبال راهکارهای موقت برای حل مشکلات کشاورزان و زاینده رود هستند.

- روز گذشته استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سال گذشته در غرب اصفهان به دلیل کمبود آب چیزی کشت نشده بود، اعلام کرد که این روزها برای کشت بهاره شرق اصفهان تصمیم گرفته شد که آبرسانی انجام شود، اظهارات ما این بود که فعلاً زود است و اجازه دهید سد به حالت نرمال خود برسد تا مطمئن شویم کمبودی در حوزه آب بخش کشاورزی وجود ندارد.

حسینعلی میراحمدی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد:هنوز زمان دقیق رهاسازی آب در زاینده رود برای کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان توسط وزارت نیرو مشخص نیست، اما بنابر اعلام قبلی شرکت آب منطقه ای قرار است زاینده رود پنج بهمن ماه بازگشایی شود.

وی با اعتقاد بر اینکه تصور نمی شود آب به میزان کافی به شرق اصفهان برسد، گفت: با توجه به اینکه زاینده رود طی دو سال گذشته خشک بود، به طور قطع حجم بالایی آب در مسیر رودخانه ته نشین می شود به نظر می رسد بازگشایی 20 روزه رودخانه برای شرق اصفهان کارساز نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی زاینده رود مُسکنی برای حل مشکل کشاورزان

بازگشایی زاینده رود مُسکنی برای حل مشکل کشاورزان