مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 بهمن 1397 ساعت 12:202019-01-23اقتصادي

زرنگ بازی رستوران ها برای گرفتن گوشت سهمیه ای!


بالا رفتن قیمت گوشت گرم باعث شده استقبال مردم از گوشت های منجمد وارداتی بیشتر شود اما این موضوع با حواشی خاص خود همچون صف های طولانی برای دریافت گوشت و بعضاً مشاهده گوشت های منجمد در سردخانه برخی از رستوران ها همراه بوده است.

- در همین خصوص، عباس وحیدی، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این سازمان صرفاً وظیفه توزیع گوشت های منجمد که از طریق سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و امور پشتیبانی تامین می شود را به عهده دارد.

وی ادامه داد: این گوشت های منجمد، وارداتی هستند و فرآیند اداری برای واردات و ترخیص از گمرک آنها گاه طولانی می شود.

وی توضیح داد: هر زمان که گوشت منجمد به این سازمان عرضه شود، بلافاصله توزیع آن در بازار روزهای کرج، آغاز و در کوتاه ترین زمان مدت به دست مصرف کنندگان می رسد.

متاسفانه سهمیه یا مقدار مشخصی برای توزیع گوشت به صورت هفتگی یا ماهانه تعیین نشده و هر وقت گوشت به دست ما برسد، توزیع می کنیم.

وحیدی در پاسخ به اینکه چرا اطلاع رسانی دقیقی در خصوص روزهایی که گوشت منجمد در بازار روزهای کرج توزیع می شود، وجود ندارد، گفت: از طریق فضای مجازی و اطلاعیه هایی که در بازار روزها توزیع می شود، در خصوص روزهایی که گوشت منجمد توزیع نمی شود اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرنگ بازی رستوران ها برای گرفتن گوشت سهمیه ای!

زرنگ بازی رستوران ها برای گرفتن گوشت سهمیه ای!